instaLogo.min
مشاهده نمونه کارها و رضایت مراجعین در صفحه اینستاگرام دکتر فرامرزی
_

عمل بالون معده

دکتر فرزاد فرامزی (فوق تخصص گوارش، کبد و اندوسکوپی) نفر اول ایران

در انجام عمل لاغری بدون جراحی با بالون معده و بوتاکس معده

_

دکتر فرزاد فرامرزی از جدیدترین روش های آندوسکوپیک (غیرجراحی) برای کاهش وزن استفاده میکند. دکتر فرزاد فرامرزی ، فوق تخصص گوارش و کبد و آندوسکوپی ، نفر سوم بورد فوق تخصصی کشور در سال 1384 می باشد. ایشان پس از گذراندن دوره های متعدد در خارج از کشور از سال 1387 به عنوان اولین نفر در ایران فعالیت خود را در زمینه درمان های غیر جراحی چاقی آغاز نمود و هم اکنون این خدمات طبق به روز ترین و کم خطرترین روشهای درمان چاقی توسط ایشان انجام می شود.

نفر اول بالون معده ایران

نفر سوم بورد فوق تخصصی کشور سال ۱۳۸۴

تجربه بالون معده از 1386

اولین متخصص درمان غیرجراحی چاقی

تعداد عمل بالون معده

بیش از 12000عمل بالن معده

 

 

محاسبه BMI
شاخص توده بدنی خود را بدست بیاورید:
bmiberegner
قد (سانتی متر)
سانتی متر
بین 125 تا 225 وارد کنید
وزن (کیلوگرم)
کیلوگرم
بین 10.0 تا 500.0 وارد کنید
محاسبه BMI Arrow
شاخص BMI ابزار سنجش سلامتی شما است.
bmi index scale classification body mass index chart information concept 320857 422

بالون گذاری معده چیست؟

بالون معده روشی بروز برای کاهش وزن بدون جراحی

_

به گفته دکتر فرزاد فرامرزی، بالون گذاری معده ، روش بسیار کم عارضه‌ای است. عوارض عمده آن وجود درد و تهوع و گاهی استفراغ در چند روز ابتدایی است که در افراد مختلف، فرق میکند. گاهی هیچ درد و تهوعی وجود ندارد که فرد ممکن است با توجه به ذهنیت قبلی مبنی بر وجود درد و تهوع، حتی نگران شود که ممکن است برای بالون اتفاقی افتاده باشد، درحالی که این افراد فقط به دلیل سازگاری خوب معده هیچ علامتی ندارند.

گاهی ممکن است درد و تهوع وجود داشته باشد که در این صورت باید از دارو‌های مناسب استفاده شود، وجود اضطراب و نگرانی بر مدت و شدت عوارض می‌افزاید؛ لذا باید دانست که این علایم موقتی بوده و به زودی برطرف می‌شوند. عوارض دیگر احتمالی از جمله سوراخ شدن معده و انسداد روده در موارد بسیار نادری می‌تواند اتفاق بیافتد در ضمن ارتباط روزانه و مرتب با دکتر فرزاد فرامرزی بسیار مهم است.

12000مشتری راضی
20+سال تجربه

نظر فوق تخصص گوارش در فلوریدا در مورد بالون گذاری در معده

این متخصص که یکی از دوستان دکتر فرزاد فرامرزی است می گوید بالون گذاری معده در سال های اخیر از روش های ایده آل و مناسب برای کاهش وزن و لاغری به حساب می آید که عوارض کمتری نسب به دیگر روش های جراحی دارد. در این روش نیاز به بیهوشی بیمار نیست و با یک آندوسکوپی در حد ربع ساعت با خواب عمیق بالون داخل معده گذاشته می شود.

بالون های معده انواع مختلفی دارند و هر فردی بنا به نظر دکتر فرزاد فرامرزی می تواند یکی از انواع بالون ها را برای دوره ی درمان خود انتخاب کند و از نتایج سودمند آن بهره مند شود. در ادامه ما شما را با انواع بالون های معده آشنا خواهیم کرد تا بتوانید اطلاعات جامع تر و بروزتری در این زمینه داشته باشید.

_

توضیحات آقای دکتر فرزاد فرامرزی در مورد بالن معده

_
دکتر فرزاد فرامرزی-مرکز بالون معده تهران
_

مشاوره رایگان بالون معده

_
_

سوالات متداول از دکتر فرزاد فرامرزی

درباره بالون گذاری معده

_
_

بالون گذاری معده چگونه انجام می شود؟

_

این بالون از جنس سیلیکون که سازگار با بدن است ساخته شده است. بالون از طریق آندوسکوپی وارد معده شده و قسمتی از حجم معده را اشغال می کند در نتیجه با خوردن حجم کمتری از مواد غذایی ، شخص احساس سیری زودرس می نماید.

قرار دادن یک بالون در معده می توانید در صورت چاقی وزن خود را کاهش دهید و با پایین آمدن وزن اضافی خطرات ابتلا به مشکلات جدی سلامتی که درارتباط مستقیم با وزن شما هستند را کاهش دهید. بیماری های قلبی، سکته ی مغزی، فشار خون بالا، دیابت نوع 2 و کبد چرب از آن دسته بیماری هایی هستند که رابطه ای مستقیم با اضافه وزن بالا دارند و این دسته از بیماران می توانند با عمل هایی چون عمل بالون معده و حلقه ی معده و دیگر روش های کاهش وزن از ابتلا به این بیماری ها و یا از پیشرفت آن ها جلوگیری کنند.

افراد با چاقی خفیف یا متوسط BMI بالای 27 که به رژیم غذایی و ورزش پاسخ ندادند. افراد با چاقی شدید BMI بالای 40 که تمایل به انجام اعمال جراحی چاقی ندارند یا کاندید اعمال جراحی چاقی نمی باشند. 

افراد با چاقی بسیار شدید BMI بالای 50 قبل از اعمال جراحی چاقی جهت کاهش عوارض بیهوشی و اعمال جراحی. افراد دارای مشکلاتی از قبیل نازایی و بیماری های ارتوپدی و روماتیسمی که نیاز به کاهش حداقل 10 تا 15 درصد از وزن خود داشته و با رژیم غذایی و ورزش قادر به کم کردن آن نمی باشند.

عمل بالون معده، روش بسیار كم عارضه‌ای است. عوارض عمده آن وجود درد و تهوع و گاهی استفراغ در چند روز ابتدایی است كه در افراد مختلف، فرق میكند. گاهی هیچ درد و تهوعی وجود ندارد كه فرد ممكن است با توجه به ذهنیت قبلی مبنی بر وجود درد و تهوع، حتی نگران شود كه ممكن است برای بالن اتفاقی افتاده باشد،‌ درحالی كه این افراد فقط به دلیل سازگاری خوب معده هیچ علامتی ندارند. 

گاهی ممكن است درد و تهوع وجود داشته باشد كه در این صورت باید از داروهای مناسب استفاده شود، وجود اضطراب و نگرانی بر مدت و شدت عوارض می افزاید. لذا باید دانست كه این علایم موقتی بوده و به زودی برطرف می شوند. عوارض دیگر احتمالی از جمله سوراخ شدن معده و انسداد روده در موارد بسیار نادری می تواند اتفاق بیافتد در ضمن ارتباط روزانه و مرتب با پزشك بسیار مهم است.

running image 21

از نطر دکتر فرزاد فرامرزی سه دسته از افراد از بالن معده سود میبرند

۱. افرادی که چاقی خفیف تا متوسط داشته اما به رژیم و ورزش نمیتوانند وزن کم کنند.

۲. افرادی که چاقی شدید داشته اما تمایلی به انجام جراحی ندارند.

۳. افرادی که چاقی بسیار شدید داشته و میخواهند جراحی کنند اما بدلیل چاقی زیاد بیهوشی برایشان خطرناک میباشد.

ونک، ملاصدارا، بعد از بیمارستان بقیه ا…، پلاک 212، واحد 6

021-88614191 – 021-88614192 – 09012222536

_

مقالات آموزشی سایت رسمی دکتر فرزاد فرامرزی

_