من بالون معده گذاشتم

4.6/5 - (9 امتیاز)

من بالون معده گذاشتم

در این مقاله تحت عنوان “من بالون معده گذاشتم”، به بررسی تجربیات و نظرات بیمارانی که با دکتر فرزاد فرامرزی عمل بالون معده انجام داده­ اند، می‌پردازیم. همه این بیماران با عمل بالون معده به حداقل 20 کیلو کاهش وزن پایدار دست یافته‌اند و نتیجه‌ای که به دست آمده، برایشان بسیار خوشحال کننده و رضایت‌بخش بوده است.

نظر پانیذ پس از عمل بالون معده چه بوده است؟

پانیذ، یکی از بیمارانی است که با عمل بالون معده به کاهش وزن پایدار دست یافته است. پانیذ با انجام این عمل، 25 کیلوگرم وزن خود را از دست داده و بعد از عمل، با کمک دکتر فرزاد فرامرزی در حفظ وزن خود موفق بوده است. او در نظر دارد برای دوستان خود نیز عمل بالون معده را پیشنهاد دهد.

امیر چه نظری داشته است؟

امیر نیز با عمل بالون معده، به 32 کیلو کاهش وزن پایدار دست یافته است و نتیجه‌ای که برایش به دست آمده، بسیار رضایت‌بخش بوده است. او می‌گوید من بالون معده گذاشتم و کیفیت زندگی‌ام بهبود یافته و از دکتر فرزاد فرامرزی به خاطر راهنمایی‌هایی که برای من انجام داده، تشکر می‌کنم.

مائده پس از عمل بالون معده چه نظری داشته است؟

مائده نیز با انجام عمل بالون معده به 22 کیلو کاهش وزن دست یافته است. او می‌گوید این عمل باعث بهبود روابط زناشویی‌اش شده و کیفیت زندگی‌اش را بهبود بخشیده است. او به سایر دوستانش نیز پیشنهاد داده است که اگر مشکل اضافه وزن شدید دارند حتما به این روش فکر کنند. او می گوید همیشه و همه جا می گویم من بالون معده گذاشتم و بسیار راضی هستم.

علیرضا، کسی که ابتدا مخالف عمل بالون معده بوده چه می گوید؟

علیرضا، یکی از بیمارانی است که می گوید من بالون معده گذاشتم و پس از انجام عمل بالون معده با دکتر فرامرزی، 35 کیلوگرم کاهش وزن داشته ام. او می گوید: “با انجام این عمل، خودم را کاملاً تغییر داده ام. احساس بهتری در مورد خودم داشته و اعتماد بنفس بیشتری پیدا کرده ام. کیفیت زندگی من بهبود یافته و بیشتر از قبل فعالیت هایی مثل پیاده روی، شنا، دوچرخه سواری و … را انجام می دهم. همچنین، روابط من با خانواده و دوستانم نیز بهبود یافته و حالا می توانم بدون هیچ گونه دردسری به همه جا بروم و با آنها زمان بگذرانم.”

پیمان که یک بازاریاب حرفه ای است چه نظری در مورد بالون معده دارد؟

پیمان، یکی از بیمارانی است که با انجام عمل بالون معده با دکتر فرامرزی، حدود 30 کیلوگرم از وزن خود را کم کرده است. او می گوید: “قبل از انجام این عمل، همیشه احساس خستگی و خواب آلودگی می کردم و از همه مهمتر از خودم شرمنده بودم. من بالون معده گذاشتم. با انجام این عمل، وزنم را کاهش دادم و حالا احساس بهتری در مورد خودم دارم. می توانم به راحتی برای خرید لباس اقدام کنم و یا در مهمانی ها شرکت کنم. همچنین، بعد از انجام عمل، موفق به گرفتن یک شغل خوب شدم که از آن خیلی راضی هستم.”

پیروز، یک تاجر موفق که در روسیه زندگی می کند چه نظری دارد؟

پیروز نیز یکی از بیمارانی است که با انجام عمل بالون معده با دکتر فرامرزی، حدود 42 کیلوگرم وزن کاهش داده است. او می گوید: “با انجام این عمل، احساس سبکی در بدنم دارم. از آنجایی که وزنم کم شده است به راحتی می توانم غذاهایی که به آنها علاقه دارم را مصرف کنم“.

الهه، مادر دو فرزند پس از عمل بالون معده چه می گوید؟

در میان بیماران معالجه شده توسط دکتر فرامرزی، الهه نیز یکی از بیمارانی است که به خوبی به عمل بالون معده پاسخ داده است. الهه، مادر دو فرزند است که با وزن بیش از 120 کیلوگرم، درد و رنج زیادی را تجربه می کرد. پس از مشاوره با دکتر فرامرزی، او تصمیم گرفت که بهترین راه حل برای رهایی از مشکلاتش، عمل بالون معده است. او می گوید من بالون معده گذاشتم. بعد از این عمل، الهه به خوبی به رژیم غذایی جدیدی که توسط دکتر فرامرزی برایش تعیین شده بود، پایبند شد و با کاهش وزن، زندگی خود را بهبود بخشید. الهه اکنون از شادی بیشتری برخوردار است و به کیفیت زندگی بهتری دست یافته است.

ساناز ورزشکار سابق که دیگر نمی توانست ورزش کند چه می گوید؟

از دیگر بیمارانی که با مشاوره و معالجه دکتر فرامرزی موفق به لاغری شده اند، ساناز است. او در سن 32 سالگی و پس از ترک ورزش حرفه ای به دلیل وزن زیاد، مشکلات بسیاری را تجربه می کرد. با پیشنهاد دوستان خود، ساناز با دکتر فرامرزی ملاقات کرد و پس از بررسی های لازم، به انجام عمل بالون معده مبادرت کرد. بعد از عمل، ساناز با تغییر رژیم غذایی و ورزش منظم، موفق به کاهش وزن 31 کیلوگرم شد و به کیفیت زندگی بهتری دست یافت. او معتقد است که تصمیم به انجام این عمل، بهترین تصمیمی بود که تا کنون گرفته است و به سایر دوستان خود نیز این عمل را پیشنهاد می دهد.

سارا، یک ارایشگر موفق که در اصفهان کار می کند چه نظری دارد؟

سارا می گوید که با انجام عمل بالون معده با دکتر فرامرزی، حدود 36 کیلوگرم وزن کم کرده است. او می گوید: “پس از عمل تعداد مشتریانم افزایش زیادی پیدا کرده است و مشتریان به من در حوزه زیبایی اعتماد بیشتری می کنند”.

فرهاد، مهندس شاغل عسلویه بعد از عمل بالون معده چه می گوید؟

پیشنهاد سردبیر  نظرات کسانی که بالون معده گذاشتند

فرهاد یک مهندس مواد است که در سن 39 سالگی بیش از 145 کیلوگرم وزن داشت. وزن زیاد او باعث مشکلات بسیاری شد که او را در کار و زندگی روزمره محدود می‌کرد. پس از تلاش برای کاهش وزن از طریق رژیم غذایی و ورزش، بازده مطلوبی نداشت و به دنبال عمل بالون معده رفت. او می  گوید من بالون معده گذاشتم. پس از عمل، به راحتی توانست وزن خود را با کمک رژیم غذایی سالم و ورزش مداوم، کاهش دهد. الان او حدود 48 کیلوگرم کم کرده و بهتر از همیشه زندگی می‌کند.

من بالون معده گذاشتم

پریا، دختر جوانی که پس از کنکور ارشد دچار اضافه وزن شد چه می گوید؟

از دیگر بیمارانی که با مشاوره و معالجه دکتر فرامرزی موفق به لاغری شده اند، پریا است. او در سن 25 سالگی و پس از کنکور ارشد معماری به دلیل وزن زیاد، مشکلات بسیاری را تجربه می کرد. او می گوید من بالون معده گذاشتم. بعد از عمل، پریا با تغییر رژیم غذایی و ورزش منظم، موفق به کاهش وزن 25 کیلوگرم شد و اکنون بسیار از وضعیت خود راضی است.

بهتر است رژیم های غذایی خوب را همیشه در نظر داشته باشید، هرچند که در نهایت، نتایج این بررسی ها نشان داد که عمل بالون معده به عنوان یک روش کاهش وزن در بسیاری از موارد می‌تواند موثر و مفید باشد. بر اساس تجربیات بیمارانی که در این مطالعه شرکت کرده‌اند، عمل بالون معده نه تنها به کاهش وزن بلکه به بهبود کیفیت زندگی و احساس خوب و رضایتمندی منجر شده است. در صورت تمایل به انجام این عمل، بهتر است با دکتر فرزاد فرامرزی مشورت کرده و در خصوص مزایا و معایب آن اطلاعات کافی را کسب کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *