دکتر خوب برای بوتاکس معده

بوتاکس معده توسط دکتر فرزاد فرامرزی


امتیاز یادتون نره

دکتر خوب برای بوتاکس معده از نظر مهدی

مهدی 35 ساله است و از کودکی چاق بوده است. او همیشه تلاش کرده است تا وزن خود را کاهش دهد، اما موفق نشده است. او در نهایت تصمیم گرفت که بوتاکس معده انجام دهد. مهدی عمل بوتاکس معده را در یک کلینیک معتبر انجام داد. عمل حدود 30 دقیقه طول کشید و مهدی هیچ درد یا ناراحتی خاصی را تجربه نکرد. بعد از عمل، مهدی احساس سیری زودرس بیشتری کرد. او متوجه شد که می تواند با خوردن مقدار کمتری غذا، احساس سیری کند. این امر به او کمک کرد تا غذای کمتری بخورد و وزن خود را کاهش دهد. مهدی در عرض شش ماه، 15 کیلوگرم وزن کم کرد. او بسیار از نتیجه عمل خود راضی است و احساس می کند که زندگی جدیدی را آغاز کرده است.

مزایا:

  1. کاهش وزن
  2. احساس سیری زودرس
  3. بهبود سلامت عمومی

معایب:

  1. درد معده خفیف
  2. نفخ خفیف

دکتر خوب برای بوتاکس معده از نظر هانیه از شیراز

“من همیشه از چاقی خود رنج می بردم. سعی کردم با رژیم و ورزش وزن خود را کاهش دهم، اما موفق نشدم. در نهایت تصمیم گرفتم که بوتاکس معده انجام دهم. عمل بوتاکس معده برای من بسیار راحت بود. بعد از عمل، احساس سیری زودرس بیشتری کردم. این امر به من کمک کرد تا غذای کمتری بخورم و وزن خود را کاهش دهم. در عرض 4 ماه، 16 کیلوگرم وزن کم کردم. این یک تغییر بزرگ در زندگی من بود. من احساس می کنم که زندگی جدیدی را آغاز کرده ام. من اعتماد به نفس بیشتری پیدا کرده ام و می توانم کارهایی را انجام دهم که قبلاً نمی توانستم انجام دهم. البته، بوتاکس معده نیز عوارض جانبی خفیفی دارد. من کمی درد معده و نفخ داشتم، اما این عوارض جانبی پس از چند روز از بین رفت. در کل، من از عمل بوتاکس معده توسط دکتر فرزاد فرامرزی بسیار راضی هستم. این عمل به من کمک کرد تا وزن خود را کاهش دهم و زندگی جدیدی را آغاز کنم.”

پیشنهاد سردبیر  هزینه بوتاکس معده در تهران 1402: روشی نوین برای کاهش وزن
دکتر خوب برای بوتاکس معده
بوتاکس معده توسط دکتر فرزاد فرامرزی

دکتر خوب از نظر سمانه از اهواز

سمانه 24 ساله است و پس از زایمان دچار اضافه وزن شده بود. او تلاش کرد تا با رژیم و ورزش وزن خود را کاهش دهد، اما موفق نشد. او در نهایت تصمیم گرفت که بوتاکس معده انجام دهد. سمانه عمل بوتاکس معده را در مرکز بالون معده تهران و توسط دکتر فرزاد فرامرزی انجام داد. عمل حدود 20 دقیقه طول کشید و سمانه هیچ درد یا ناراحتی خاصی را تجربه نکرد. سمانه در عرض سه ماه، 10 کیلوگرم وزن کم کرد. او بسیار از نتیجه عمل خود راضی است و احساس می کند که کیفیت زندگی اش افزایش پیدا کرده است.

دکتر خوب برای بوتاکس معده از نظر پیروز، 40 ساله از اصفهان

پیروز 40 ساله است و از بیماری دیابت نوع 2 رنج می برد. او می دانست که اضافه وزن یکی از عوامل خطر ابتلا به دیابت است. او در نهایت تصمیم گرفت که بوتاکس معده انجام دهد تا به کاهش وزن خود کمک کند.

پیروز عمل بوتاکس معده را پس از مشورت با دکتر فرامرزی انجام داد. عمل حدود 25 دقیقه طول کشید و پیروز هیچ درد یا ناراحتی خاصی را تجربه نکرد. پیروز در عرض کمتر از 4 ماه، 22 کیلوگرم وزن کم کرد. او احساس می کند که وزن کم کردن به بهبود بیماری دیابت او نیز کمک کرده است.

دکتر خوب برای بوتاکس معده از نظر ابراهیم، دریانورد و کاپیتان 44 ساله 130 کیلویی از بندرعباس

ابراهیم 44 ساله است و از سال ها پیش به اضافه وزن شدید مبتلا بود و با توجه به شغلش، مشکلات زیادی را تجربه می کرد. ابراهیم به پزشکان مختلفی مراجعه کرد و در نهایت با دکتر فرامرزی فوق تخصص گوارش در خصوص بوتاکس معده مشاوره انجام داد. بوتاکس معده در عرض یک سال، 40 کیلوگرم وزن کم کرد. او احساس می کند که زندگی جدیدی را آغاز کرده است و می تواند کارهایی را انجام دهد که قبلاً نمی توانست انجام دهد.

پیشنهاد سردبیر  عوارض بوتاکس معده: 4 حقیقتی که باید قبل از تزریق بدانید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *